1.Illuminazione
U tempu di luce raghjone è l'intensità di a luce sò benefizii per a crescita è u sviluppu di vacche di vacca, prumove u metabolismu, aumentanu a dumanda di l'alimentariu, è sò benefizii per a migliione di u rendiment di a produzzione di carne è altri aspetti.
U tempu di luce è l'intensità suffirenzi sò utili per u vacche di vacca per resiste à u friddu severu. In l'estiu, quandu a temperatura hè più altu, u tempu di luce è l'intensità sò più grande. À questu tempu, l'attenzione deve esse pagata à a prevenzione di u colpu di calore di vacche di vacca.
2.Temperature
U vacche di vacca sò più sensittivi à i cambiamenti di temperatura, cusì a temperatura hà un impattu più grande nantu à u vacu. Ùn affetta micca solu a salute fisica di i bovini, ma hà ancu un certu effettu nantu à a so capacità di produzzione di carne.
A ricerca mostra chì quandu a temperatura di l'ambienti hè trà 5 è 20 ° C, i bovini di vacca crescenu u più veloce è anu u più grande guadagnu di pesu mediu di ogni ghjornu. E temperature alte è bassu ùn sò micca favurevuli à a crescita è à l'ingaghjamentu di vacche di vacca.
In l'estiu, a temperatura hè più altu ch'è a temperatura di vita ottimale per i vacchi di vacca, chì si traduce in un poveru appetitu di vacche di vacca, un ingesta di alimentazione ridutta, è un fornimentu d'energia nutrizionale relativamente insufficiente, risultatu in una crescita lenta, senza un guadagnu di pesu evidenti, è a qualità ridutta di a carne. . Inoltre, a temperatura alta hè favurevule à u crescita di i microorganismi. Duranti a crescita è a ripruduzzione, u numeru di microorganismi in a stallazione di vacche aumenta è l'attività sò frequenti, chì aumenta a probabilità di infettà di vacche di vacca è aumenta a probabilità di vacche di vacche chì si ammalate.
In l'invernu, a tampiratura hè più bassu di a temperatura di vita ottima per u vacche di vacca, è a digestioni è a rata di l'utilizazione di l'alimentazione da u vacche di vacca hè ridutta. À questu tempu, in più di mantene l'attività fisiologica normale, una parte di l'energia di calore generata da u cunsumu di l'alimentu hè ancu necessariu per mantene a temperatura di u corpu constantemente di u vacche di carne. Per quessa, hè L'aumentu di a dumanda di l'alimentu aumenta u costu di l'allevamentu di vacche di vacca.Per quessa, hè necessariu di prevene u calore in l'estiu caldu, è di rinfurzà a preservazione di u calore di vacche di vacca in l'invernu friddu.
3. Umidità
L'umidità hà ancu un impattu cruciale nantu à a salute è e caratteristiche di produzzione di calore di vacche di vacche. Affetta principarmenti l'evaporazione di l'acqua nantu à a superficia di vacche di vacca, chì à u turnu affetta a dissipazione di u calore di u corpu di u vacu.
Affetta a capacità di u vacche di vacca per regulà u calore. A più grande hè l'umidità, u più bassu a capacità di u vacche di vacche per regulà a temperatura di u corpu. Accoppiata cù l'alta temperatura, l'acqua nantu à a superficia di u corpu di u vacche di vacca ùn pò micca volatilizà nurmale, è u calore in u corpu ùn pò esse dissipatu. U calore s'accumula, a temperatura di u corpu aumenta, u metabolismu normale di u vacu di vacca hè bluccatu, è in i casi severi, pò causà a vacca di vacca à suffocate. È mori.
4. Airflow
U flussu di l'aria influenza principalmente u flussu di l'aria interna, affettendu cusì a temperatura, l'umidità è u flussu di u calore di u corpu di vacche in u stale. Affetta indirettamente a salute è a produzzione di carne di vacche di vacca è pò causà stress friddu in vacche di vacca, chì ùn hè micca favurevule à u rapidu crescita di vacche.
Dunque, u flussu di l'aria deve esse cuntrullatu raghjone. Inoltre, u flussu di l'aria pò ancu accelerà l'eliminazione puntuale di gasi dannosi, crea una bona cundizione d'igiene di l'aria, migliurà l'utilizazione è u tassu di cunversione di l'alimentu, chì conduce à u rapidu crescita di vacche di vacca, è ancu ghjucà un certu. rolu in a migliurà a qualità di a carne di vacche. rinfurzà.
Tempu di post: Dec-29-2023